English

dinsdag 19 april 2011

Google en Privacy

Opruimen geeft een lekker gevoel.



  • Internet geschiedenis verwijderdt in de browser(s).

  • DNS cache geledigd

  • Cookies opgeruimd

  • Flashcookies verwijderdt

  • Ccleaner gerunt
Dan zitten we lekker opgeruimd en veilig, niet?
Niet dus !

Als je net als ik een Google account heb, ga dan eens naar je Google account > Mijn Account
En onder Mijn Producten kies je Webgeschiedenis
Wees vervolgens zo verbaasd als ik.......

Daar staat alles netjes bijgehouden.


  • Bezochtte websites

  • Afbeeldingen

  • Muziek

  • en ga zo maar door....

Je kan wel verwijderen, maar ik wil dit weg

Dat kan dus:

Gebruik het liefst IE voor deze bewerkingen.

Ga naar Google account > Mijn Account > Mijn Producten en kies Bewerken.
Vervolgens Product verwijderen > Webgeschiedenis definitief verwijderen.
Geef je paswoord in (rechts)
Vink aan : Ja, ik wil Webgeschiedenis permanent verwijderen uit mijn Google-account
Klik op Verwijder Webgeschiedenis

Done!